Reklam

Softonic incelemesi

Expensya: Harcama Yönetimi - İş Harcamaları Yönetimi için Devrim Niteliğinde Bir Çözüm

Expensya, iş gideri yönetimini basitleştiren ve dijitalleştiren bir web ve mobil çözümdür. Bu çözüm, gider raporları, iş seyahati harcamaları, uzaktan çalışma masrafları ve daha fazlasını içerir. Gerçek zamanlı olarak giderleri girmeyi ve takip etmeyi kolaylaştıran kullanıcı dostu bir mobil uygulama sunar. Uygulama çevrimdışı modda bile çalışır ve verileri otomatik olarak web ve mobil platformlar arasında senkronize eder. Serbest çalışan, çalışan, yönetici, muhasebeci veya şirket CEO'su olsanız da, Expensya size giderlerinizi yönetme ve zaman kazanma imkanı sunar.

Expensya ile seyahatin tüm aşamalarını yönetebilir, görev emirleri oluşturabilir ve akıllı tarama özelliği sayesinde tek bir fotoğraf ile gider raporlarınızı ekleyebilirsiniz. Uygulama ayrıca kilometre masraflarının ve şirket araçlarının otomatik olarak yönetilmesini sağlar, bu da gidiş ve varış noktalarınızı girmeyi ve daha fazla zaman kazanmanızı kolaylaştırır. Mesafe, Google Haritalar ile entegrasyon sayesinde otomatik olarak hesaplanır ve kilometre, mevcut ölçeğe göre hesaplanır, olsun bu HMRC kilometre izinleri ölçeği, URSSAF veya kişiselleştirilmiş bir ölçek olsun.

Diğer platformlarda da bulunmaktadır

Program diğer dillerde mevcuttur



Expensya: Spend Management hakkında kullanıcı değerlendirmeleri

Eğer Expensya: Spend Management denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!


Reklam